måndag 13 juni 2011

Make Up Store - Jane

Här ser ni ett av mina fynd från Make Up Stores lilla outletförsäljning. Lacket heter Jane.
Det är ganska skirt så detta är tre lager, jag ville ha det ganska täckande, men sånna här lack tycker jag kan få vara ganska skira på naglarna så jag hade lika gärna kunnat nöja mig med två. Tycker egentligen att det förlänger torktiden lite för mycket när man måste måla tre lager.
Jag tycker lacket är ganska fint, kanske ingen all-time-favorit, men helt ok.

Jag körde Deborahs nagelstärkare Nail Space som underlack och Orly's In a snap som överlack. Det blev ganska ojämnt och det beror på nagelstärkaren i detta fall, den börjar bli lite gammal och klumpig. Jag väntar på att Nailsupplies ska få in OPI's nagelstärkare så att jag kan beställa den, vill inte betala 280:- såsom den kostar i butik här i Sverige så jag väntar hellre lite.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Ser ut som ett höstlack. Det är i alla fall fint

Ninni sa...

Ja kanske, det har jag inte tänkt på... :-)

Carina (TotalBeauty) sa...

Vad heter OPI's nagelstärkare? Kanske kan jag köpa hem det från USA åt dig, ifall det inte är för dyrt, och om jag hittar det någonstans så klart. :)

Ninni sa...

Carina, svarar i din blogg! :-)