tisdag 7 juni 2011

Too Faced Eye Love Eye shadow collection

Too Faced är ett märke som är duktiga på fina skuggpaletter, dessutom är förpackningarna jättesöta. Om man känner sig lite osäker på hur man ska måla så skulle jag nog ta en extra titt på den här nykomlingen som jag fick information idag. Den heter Eye Love Eye shadow collection. Det som är lite extra bra med denna är att det ingår instruktioner hur man kan göra vid applicering. I paletten ingår dessutom en skuggprimer på 3 ml (och de är dryga kan jag lova). Jag tror jag har de flesta av färgerna i denna palett (ja. liknande iaf) så jag står nog över denna gången, men om ni känner er lite sugna på denna så finns den för 349:- hos Eleven, Nelly eller Beautyplanet.

4 kommentarer:

Carina (TotalBeauty) sa...

Fick också mail om den :)

Blev så glad över deras nyhet! Har hört så mycket gott om deras paletter runt om på olika bloggar.

Har länge velat testa deras skuggor och nu kan jag köpa en palett med deras favoritskuggor, från 4 paletter :)

Ninni sa...

Ja, om man tänker på att det faktiskt är åtta skuggor och en primer så är den ett fynd!

Kerstin sa...

Jag spanande in den i NY, den är tokfin! Tyvärr fanns den inte till salu där dock... Det var en Beauty Insider vid 1000 poäng.

Ninni sa...

Ah... Too Faced har ju ofta fina grejor.