onsdag 27 februari 2013

Recension - Cowshed Cow Pat handkräm

Den här handkrämen kom med en av Glossyboxarna för ett tag sedan. Den bor just nu på mitt sängbord. Detta är den första produkten jag testar från märket och jag blev såklart nyfiken. Tuben är fin tycker jag,  lite sådär romantiskt designad åt det moderna hållet. Innehållet är tunnare än man tror, fast ändå är krämen lagom fet. Rätt så bra effekt. Doften däremot är jag inte så förtjust i, lite åt det kryddiga hållet, svårbeskrivbar tycker jag. Kanske lite åt kåda/tjära-hållet. Nej, jag kommer inte att köpa denna igen för så förtjust är jag inte. jag tycker inte den är prisvärd.

Ninni ger betyget: 3 (av fem möjliga som vanligt).

Märket finns att köpa hos t ex Eleven. En sån här tub på 50 ml kostar 95:-. Tror att det finns större flaskor med pump också.

3 kommentarer:

beautylana sa...

Jag gillar den, b[de doften och konsistensen och tycker att det 'r snart dags att testa andra produkter fr[n m'rket.

beautylana sa...

Sorry för engelsk tangentbord :-(

Ninni sa...

Kan tänka mig att prova något mer fr märket fast m annan doft.