torsdag 25 oktober 2012

25% på allt på Grand Parfymeri

Ni som bor i Göteborg missar väl inte att Grand Parfymeri har 25% på hela sortimentet i fyra dagar fr o m idag? De fyller 25 år. Har redan hunnit diskutera detta med en väninna nu på morgonen. Hon hade nämligen sett igår att de packade upp alla möjliga boxar från finfina märken såsom Lancôme och Clarins...  erbjudandet gäller även i Grands webshop, fast där är sortimentet mer begränsat. Jag ska ta mig en cykeltur ner på stan på lunchen tror jag bestämt... man kan ju alltid titta lite.

OPI's nya Bond-sortiment ska tydligen finnas i butik nu. Grand tar en tia lägre pris i grunden på OPI-lacken (140:- istället för som i övriga butiker 150:-) och så har man ju även 25%... intressant!

4 kommentarer:

Linda sa...

OMG!! Drar direkt till Frölunda torg!!
Tack för tipset, kära du.

Ninni sa...

Ingen orsak, jag köpte mig allt ett litet OPI-lack...

Litzy sa...

Oj... jag får åka ner imorgon :) Tack för tipset.

Ninni sa...

Det gör du rätt i, hittade du något förresten?