måndag 8 oktober 2012

L'Oreal - Wild Purple

Vad jobbigt det är när ljuset inte räcker till på morgonen för att fota och man kommer hem när det är mörkt på kvällen. Såklart kan man ta med kameran till jobbet, men det blev inte av. Hade tillräckligt att släpa på när jag cyklade till jobbet i förra veckan då jag ofta har både träningsryggsäck och dataryggsäck med mig. Nåväl, därför hade lacket ett par dagar på nacken när jag äntligen fick till det. Några naglar har därför gömt sig lite....
Vad tycker jag då? Jo, alltså, L'Oreals lack är helt suveräna, nu har jag testat flera stycken och de är mina favoriter just nu. Bred och lättmålad pensel, täcker på två tunna lager och torkar helt ok. Hållbarheten är kanske inte den bästa, men allt det andra överväger. Visst är detta fint även om nyansen kanske inte är så unik?

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Fint! Inte alls olika höstens lila från Lancome. Jag är ständigt sugen på ett gäng loreallack, men å andra sidan har jag många andra oprovade lack här hemma...

Ninni sa...

Jamen de är ju så bra och lättmålade!