onsdag 10 oktober 2012

Partymejk!

I fredags var jag på fest med jobbet - mycket trevligt! Kände för en rejäl sotning och valde en mörkblå lös skugga som heter Karasu, den kommer från Fyrinnae. Den är grymt pigmenterad! Jag tyckte bara jag tog pyttelite på penseln...
Upp till brynet valde jag den neutrala skuggan Shroom från MAC, den är verkligen bra att tona skuggor med och gör inte så mycket väsen av sig.
Under ögat ligger Estée Lauder-pennan Ink Writer och mascaran är Cliniques nya High Impact Extreme Volume mascara.
Vet inte varför mina produktbilder blir så kalla ibland. Jag testade att värma bilden lite, men det blev inte rättvisande heller... jaja, bara att inse att mina fotokunskaper är i stort sett obefintliga. Nån vet en bra kurs i sånt?

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Det var verkligen en ursnygg mejk! Toppen!

Ang foto har jag tyvärr inga tips, jag har ju inte heller ngn koll :)

Ninni sa...

Tack! :-) Ja, jag skulle behöva gå kurser både i fotografi och även hur man gör snygga layouter...

Lotta sa...

Snyggt! Passar dig jättebra!

Ninni sa...

Tack, vad gulligt!