torsdag 25 oktober 2012

Leverans från iHerb

Minns ni att jag lade en beställning hos iHerb häromveckan? Här hittar ni hela listan på vad jag köpte. Häromdagen ringde brevbäraren på dörren med mitt paket - älskar när man får paketet till dörren! Kan ni fatta att jag bara betalade 162:- inkl frakt för allt detta? Det är vitaminer, tvålar, sheasmör, fotkräm, deo, tuggummin,en proteinbar. Jösses, rena julafton. Frakten tog under två veckor, vilket är bra från USA.
 Här ser ni närbild på läppceraten, sånna är jag storkonsument av och jag älskar ju att prova nytt
Var tvungen att prova lite på handen av denna och den är jättemysig och fluffig samt doftar gott vanilj. Är ni nyfikna på något av det andra så visar jag gärna. Det mesta kommer nog ändå att få några rader i bloggen framöver.

1 kommentar:

Glitter Sisters sa...

Nu vill jag inte vara en glädjedödare men den där deon fungerade inte alls för mig. Det tog bara några timmar så var svettlukten ett faktum. Såååå synd! Jag hade verkligen velat att den skulle fungera... /N