lördag 20 oktober 2012

IsaDora - Ancient Ruby

Ni vet ju hur mycket jag älskar OPI's Midnight in Moscow och hur glad jag är över Wet'n Wilds Bite Me. Därför var jag ju bara tvungen att ha IsaDoras Ancient Ruby från senaste kollektionen Jewels of the Orient.
Jag blev absolut inte besviken, tvärtom! Det är underbart. Lättlackat, täcker fint på två lager och torkade fort med Orly's snabbtorkande överlack In a Snap. Kolla bara på det underbara skimret, skulle önskat lite solsken så att ni hade fått se djupet bara.
Ancient Ruby drar lite lite mer åt lila än de två övriga lacken Midnight in Moscow och Bite Me, de är lite mer vinröda. Men skillnaden är inte stor.
Tog en bild utan blixt också, men det är svårt att fota såhär mörka lack nu när ljuset inte är så bra ute.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

himla fina lack, alla tre!

Ninni sa...

Ja, det är mina favvisar!