måndag 1 oktober 2012

Glossybox september

Det här fick jag i min Glossybox för september:
  • Anatomicals body scrub Don't just clean it woman, scrub it.
  • Balance Me Wonder eye cream
  • Cowshed Cow Pat moisturising handcream
  • Dependlack nummer 259
  • Figs & Rougs lip, face & body balm i Cherry vanilla

Den här månaden kunde man även köpa en lite dyrare Glossybox med finare märken, men det lät jag bli.

Vad tycker jag då? Jodå, helt ok. En kroppspeeling har man ju alltid nytta av. Ögonkrämen kändes lite blah för detta är den tredje ögonkrämen jag får med Glossybox och hur många kan en kvinna göra av med - de räcker ju i evigheter! Ingen mer ögonkräm på ett tag nu tack Glossybox!

Handkrämen ska bli kul att testa för jag har aldrig provat något från Cowshed och händerna blir ju torra den här årstiden. Dependlacket var lite trist, har även fått ett annat Dependlack med Glossybox förut så det känns som en repris.

När jag såg Figs & Rouge-burken så var jag först rädd att det skulle vara ros-varianten för den avskydde jag. Men jag brukar gilla körsbär och vanilj så den ska bli kul att testa. 

Jag fick även en rabattkupong på 25% på smycken och klockor på 21DIAMONDS. Den webshoppen är ny för mig.

Ja, för 139:- inkl frakt så tycker jag att innehållet är helt ok. Jag kommer troligen att få användning av alla produkterna förr eller senare. Vad fick ni i era boxar och blev ni nöjda? Var det någon av er som slog till på den dyrare boxen?

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag är ju en av de få som inte hoppat på Glossybox, jag har så himla mycket prylar redan. När jag ser din fångst blir jag trots det lite frestad :)

Det ska bli kul att höra vad du tycker om skrubben!

Ninni sa...

Jag älskar ju paket, du vet...

Sara sa...

Jag tyckte månadens box var lite "meh". Fick ansiktsrengöring och hårprodukt istället för nagellack och ögonkräm.

Ninni sa...

Äsch, man kanske inte kan få bli helnöjd jämt? Hoppas din nästa låda blir roligare.

Litzy sa...

Lovade att titta inn :) Tack för igår kväll - så himla mysigt.

Jag är stor fan av Glossybox och tyckte min boks denna månad var jätte grym - fick även Metro Mode boksen och den var fantastisk.

Har tyvärr trasig dator hemma och det går inte ladda upp bilder på min blog :(
Kann dock säge att jag er fan av båda Cowshed och Figs&Rouge.


//Pernille

Ninni sa...

Åh, nu fick jag ju din bloggadress också! :-)