söndag 21 oktober 2012

Nya spännande produkter från LR

LR-Linda skickade mig lite spännande produkter från Aloe Vera-serien. Det ska bli jättekul att testa. Jag har fått:
-Deo roll-on, innehåller 15% aloe vera, 79:- för 50 ml.
-Soft skin cream, innehåller 35% aloe vera, 119:- för 100 ml burk (min lilla tub innehåller 15 ml).
-Läppcerat Lip care, innehåller 40% aloe vera, ord pris 69:-, oktobererbjudande: 2 för 89:-.

Dessutom fick jag två små prover på dag- och nattkräm. De kostar i fullstorlek 249:-/st för burkar om 50 ml.

Jag har redan hunnit snabbtesta deon och Soft skin cream och jag älskar den neutrala doften, en sån där nyduschad doft som jag tror passar alla och som inte krockar med den parfym man använder. Många är ju känsliga under armarna så jag tror att aloe vera verkligen passar i en deodorant. Återkommer med ordentliga recensioner när jag testat mer. Soft skin cream ska få bo i min handväska och tjänstgöra som handkräm.
Jag fick även ett litet rör av Marcus Schenkenbergs herrdoft. Min sambo använder inte så mycket sånt, han gillar mest doften av manliga hudkrämer, after shave-lotion och deos. Jag lyckades dock få provspruta lite på honom. Han tyckte att doften var för stark och jag är nog faktiskt benägen att hålla med. Den är rätt så tung faktiskt, jag gillar ju själv lite mer friska dofter som går åt citrushållet.

Ögon-gele och ansiktskräm fick jag också prover på, de kommer från herrserien Platinum, de ska sambon få prova. Schampoo och balsam från Nova Pure tänker jag testa.

Kolla in i Lindas butik så hittar ni lite kul erbjudanden nu under oktober!

Inga kommentarer: