fredag 26 oktober 2012

IsaDora - Bronze patina

Sist ut av de fyra IsaDora-lacken jag köpte från kollektionen Jewels of the Orient är Bronze patina. Alltså, jag är så himla nöjd med alla lacken. De är så lättlackade och torkar så bra!
Det enda problemet är att skimret är ganska grovt, det gör att de blir lite svåra att få bort, fast ändå lättare än glitterlack.
Jag älskar skimret, det är så elegant. Det här lacket passar ju till allt! Mustigt höstigt. Jag kan lätt tänka mig alla de andra lacken i kollektionen också...

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Himla himla fint!

Ninni sa...

Jaaaa! Hihi!

Linda sa...

Åh jag stod och velade över det lacket, blev inget köpt dock. Ser ju väldigt fint ut, tror jag ska kolla på det en gång till :)

Ninni sa...

Det tycker jag!

Tina (Beleza) sa...

Åååh vad fint! Just det här fick nog inte jag men måste kolla igen för säkerhets skull.

Ellet sa...

Sålde dom Bronze Patina med årets kollektion också? Den tillhörde ju förra årets höstkollektion Forest Groove :)

Ninni sa...

Det är fullt möjligt att detta lack inte ingår i kollektionen, det stod i samma ställ som de andra lacken och såg så fint ut så jag slog till. Jag har tydligen lite dålig koll här, hihi. Jaja, det är fint iallafall!

Ellet sa...

Jag har bara koll för att jag har det själv och älskar det ;) Så, verkligen!