torsdag 30 september 2010

Burt's Bees

Detta märke har jag bara testat ett läppcerat av tidigare och det gillade jag. Märket finns på alla apotek i New York och ligger lite över lägsta budgetklassen, inte dyrt alltså. Eftersom jag gillar produktkit med prova-på-produkter så kunde jag inte låta bli att köpa det här fina kitet:
I en genomskinlig necessär finns:
-Tvål
-Ögonkräm
-Nattkräm
-Dagkräm
-Bodylotion
-Duschkräm
Tror jag gav sisådär 13 dollar för detta, alltså ungefär en hundring. Jag har inte testat några av produkterna ännu. Har för mig att jag även köpte några läppcerat från Burt's Bees, men de kommer ni nog få se i bloggen snart. Jag köpte mååånga läppcerat för sånt går åt mycket på vintern. De ska få ett eget inlägg eller två framöver.

Update: Såg att det även ligger ett läppcerat i förpackningen, tänk, det kändes ju som en bonus! :-)

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag ÄLSKAR små kit!! Det ska bli spännande att se vad du tycker om detta =)

Ninni sa...

Ja, visst är det kul att prova en massa grejor! Rätt som det är kanske man hittar en favorit.

Sminkan sa...

De har en trevlig nagelbandskräm alla fall, för den har jag haft en gång i tiden. :D

Ninni sa...

Jag hoppas alla produkterna är lika trevliga som nagelbandskrämen då. Ska bli kul att testa!