söndag 19 september 2010

Medstop Rengöringsgel


Jag har funderat på hur jag ska recensera den här produkten. Jag har bestämt mig för att ge den två olika betyg.

Det ena betyget ger jag för funktionaliteten. Det här är helt enkelt en jättebra produkt. Den är dryg, tvättar rent och torkar inte ut nämnvärt. Här får den en klar femma.

Det andra betyget ger jag för lyxkänslan. Det finns ingen. Produkten doftar precis som Barnängens oparfymerade barnschampoo och förpackningen är urtråkig. Här får den här produkten en klar tvåa. Anledningen till att den inte får en etta är mönstret på framsidan och att den kommer i en praktisk tub.

Men det är en bra produkt, det är helt klart och den är prisvärd som få - har för mig att den kostar 55 kronor för 150 ml. Jag har haft turen att vinna min tub och jag kommer helt klart att göra slut på den.

6 kommentarer:

Maria, Hjärterdam sa...

Haha, tack sötnos =)
Följer du valvakan? =)

Ninni sa...

Japp, iallafall med ena ögat...

Maria, Hjärterdam sa...

man får verkligen hoppas att SD inte kommer långt!

Ninni sa...

Nej, de är bra märkliga.

Kerstin sa...

Ofta vill man ju ha lite lyx också, men det kan vara bra att ha sådana här prisvärda alternativ i åtanke om man måste spara...

Ninni sa...

Så är det, denna hade aldrig intresserat mig i affären tyvärr för jag gillar ju lite flärd.