fredag 17 september 2010

Ooops, klickfingret bara råkade...

Innan jag åkte till New York så läste jag i allsköns bloggar om den nya härliga kollektionen Cosmic FX från mitt favoritnagellacksmärke Orly. Jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att slänga in en order på några stycken till Head2toe. Kanske onödigt med tanke på hur mycket jag shoppade på min resa, men jag tog nästan för givet att lacken inte skulle finnas i butik i New York. Och jag hade rätt - inte ett enda lack från den kollektionen såg jag! Jag betällde fyra stycken, men ett av dem var slut. Köpte även tre från andra kollektioner.

Från vänster:
-Halleys comet (Cosmic FX)
-Lunar eclipse (Cosmic FX)
-Out of this world (Cosmic FX)
-Rockin' rocket ('Tis the season Collection som är julkollektionen för i år)
-Purple pleather (Plastic collection, supernyfiken på formulan här)
-Blue suede (Matte Couture Collectipon, äger inget annat matt lack)

Visst är alla lacken helt bedårande? Jag vet inte ens vilket jag ska börja med, dessutom har jag sex andra nya lack som jag köpte i NY som jag inte ens hunnit visa er än... oj, nu blir jag nästan stressad, hihi.

8 kommentarer:

Maria, Hjärterdam sa...

Tack sötnos =)

Ninni sa...

:-)

Sminkan sa...

Nagellack är det roligaste som finns i skönhetsväg! De slår till och med ögonskuggor för man ser själv färgen på naglarna. :D

Ninni sa...

Haha, du har verkligen en poäng där!

Honi sa...

Åh vilken massa godingar :) Jag brukar också bara råka lite sådär ibland att klicka hem lite saker :p woops!

Ninni sa...

Haha, ja det är så lätt hänt liksom...

Kerstin sa...

Rysligt fina!

Ninni sa...

Rysligt var ordet sa Bull...hihi.