fredag 24 september 2010

Rensning

Det är ju så kul att köpa nya grejor, men samtidigt så måste man ju göra slut på lite gammalt och även rensa bort skåpvärmare, grejorna håller ju inte hur länge som helst. Här är det som jag rensade bort idag:



Jag gillar att se vad andra rensar bort, om produkterna är slut så har de ju oftast varit omtyckta, eller hur? Faktum är att det är ganska kul att kasta bort också för då får man lite mer plats för nytt!
 
Har ni frågor om nån av grejorna på bilden så bara kommentera.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Bra rensat! Jag borde nog också göra det...

Ninni sa...

Ja, visa gärna vad du rensar bort, det är störtkul att se! :-)

Beauty by Tanci sa...

Har alltid varit nyfiken på Clearing Serum sedan jag läste en recension i någon tidning om att den ska ta bort finnar och orenheter. Vad tyckte du om den? Kanske borde veta svaret i och med att du rensade bort den :)

Ninni sa...

Svarat även i din blogg Tanci, Murad var mycket bättre än Juice på att bekämpa finnar tyckte jag.