tisdag 21 september 2010

Dagens blandade

Idag körde jag på en salig blandning. Grundade med MAC's painpot Barestudy, valde sen den lila-rosa skuggan ur min nya Stila-palett på den rörliga delen av ögonlocken. Sen suddade jag ut med den vaniljfärgade MUS-skuggan Charity (som jag ser att jag glömde fota).


Eyelinern kommer från MAD Minerals och är världsabäst! Den sitter som berget.


Rouget Hot Mama från The Balm fick också vara med, men det syns ju inte i bild. Som foundation tog jag bara lite Hello Flawless från Benefit, syns det att den är en favorit?

Ja, och så kör vi en vettskrämd också va?

10 kommentarer:

Kerstin sa...

Fantastiskt fin sminkning!
Jag blir alltid nyfiken på Hello Flawless när jag ser den hos dig =)

Josephine sa...

Jättefint! Blir sugen på eyelinern, behöver en som sitter hela dagen! :)

Carina sa...

Fin sminkning :)

Vad heter eylinern som du tycker är världsbäst, och vart kan man köpa den! Blev nyfiken på den.

Anonym sa...

Snyggt!! /Cookie

Anonym sa...

Fint och vilka bra foton du fått, man ser färgerna så bra. Det är något jag själv alltid kämpar med.

Ninni sa...

Tack, vad söta ni är! Eyelinern finns att köpa hos Mad Minerals, de har en egen hemsida. Jag tycker att Hello Flawless är väldigt lik Almost powder från Clinique.

Bitte sa...

Mjukt och fint.

Sminkan sa...

Åh, vad fint! Rosa klädde dig verkligen!

Linda sa...

åh va fint, in på din tiotopp!

Ninni sa...

Åh, nu blev jag ju extra glad! :-)