lördag 25 september 2010

Tveksamt lack...

I min senaste beställning från Cherry Culture så köpte jag ett kit med två burkar glitter och ett minilack.  Hittar inte kitet på sidan nu så det kanske har utgått. Lacket har blivit stående oanvänt, men när jag skulle lacka om tånaglarna häromdagen fick jag syn på det och gav det en chans. Men äh... jag tycker det är mediokert. Rosarött med rosa glitter känns liksom inte som jag.. ganska trist täckförmåga var det också. Lacket heter tydligen CP239 om man ska tro etiketten i botten.
Japp, så fick ni se min fot igen då... hoppas ni inte är känsliga.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag tycker att det ser fint ut =)

Ninni sa...

Äh, vad sjutton, du kan få det om du vill, bättre att nån som gillar det får adoptera. :-)

Honi sa...

Jag måste hålla med Kerstin och tycker att det faktiskt ser ut som en riktigt trevlig färg.. Lite bärigt rosa sådär :)

Ninni sa...

Nä, jag gillar det inte av nån anledning...