söndag 12 september 2010

Ovälkomna gäster - hejdå!

Sommarens något osunda leverne samt portäppande solkrämer har dessvärre medfört att min hy inte är den bästa just nu. Så jag tänker ta itu med det, dels genom att äta bättre och träna (varit på gymmet idag) och dels genom dessa produkter:

Produkterna kommer från Murad och ska vara dels bakteriedödande och dels innehåller de Salicyl-syra som jag läst ska vara bra i bekämpning av finnar och pormaskar.

Här har vi först ansiktstvätt och en kräm man ska dutta på. Jag tänkte använda krämen nattetid:

Det är den minsta tuben som innehåller krämen alltså, man behöver bara pyttelite så innehållet på 7,5 ml kommer att vara länge. Ansiktstvätten ingick i kitet, men den räcker nog inte så länge för den tuben innehåller bara 30 ml.

Dagtid tänker jag använda den här concealern över finnarna:


Har ni testat någon av dessa produkter eller några andra produkter från Murad? Vad tyckte ni?

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag har inte testat, men och vilka spännande grejer!

Ninni sa...

Ja, jag fick för mig att Murad är ett bra märke, nu är det upp till bevis! :-)

Kabuki sa...

Jag är hudterapeut och mina kompisar som jobbar med Murad är lyyyyriska, själv har jag ännu inte provat men är nyfiken i en strut! Hoppas att du ska bli nöjd! Kom ihåg bara att det ofta blir en utrensningsreaktion i början när huden kickas igång, den går som tur var över.

Ninni sa...

Aha, jag hoppas finnarna försvinner fort. Fattar inte varför man ska drabbas när man är 40... suck.