måndag 27 september 2010

Goding från MAC

Jag är inget större fan av MAC's produkter, men några gillar jag. Min paintpot är en storfavorit, har även en ögonpenna som är helt ok. I övrigt brukar jag konstigt nog inte få några cravings vid MAC-disken och alla kollektioner de lanserar hela tiden gör mig lätt förvirrad (är det åldern tro?). Men denna lilla goding lockade mig vid NY-besöket:
Jag var ju bara tvungen att titta inuti...
Gillar verkligen förpackningen.
Jag kan ju inte direkt något om MAC's kollektioner, men detta är alltså Fab-racadabra Bronze face kit.
Ett rouge, en skimrande rouge och ett vanligt rouge. Vad tror ni, kan det komma till användning?

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag är inte heller totalinsnöad på MAC, men denna ser väldigt fin ut! Tror absolut att den kan komma till användning!

Ninni sa...

Det var ett rent impulsköp, hihi!

Des sa...

Jättefin!

badbomben sa...

Läckerbit, ich digge!

Ninni sa...

Hihi, ja den är rätt fin faktiskt...

Bitte sa...

Jag är inte heller något större fan av Mac. Håller med dig att man blir förvirrad av alla kollektioner. Men visst finns det några guldkorn:)

Ninni sa...

Ja, man får plocka russinen ur kakan.