onsdag 29 september 2010

Ingen inspiration idag...

...idag har jag inte varit på så glatt humör, vet inte varför, tror bara jag är lite trött av jobb och plugg. Tog mig dock en promenad i Slottskogen på eftermiddagen i det fina vädret och då kändes det lite bättre. Löven börjar bli sådär fint röda nu och jag satt en stund på en bänk och tittade på två gräsandshanar som kivades. Väl hemma igen fick jag pannkakor av sambon, han är go han! Ni får leva utan skönhetsinlägg från mig idag. Återkommer säkert imorgon eller så!

Godnatt!

4 kommentarer:

Badbomben sa...

Höstkramis gumman!

Kerstin sa...

Ibland behöver man en promenad mer än bloggnade =) Hoppas att det kommer fram ett litet paket till dig idag =)

Ninni sa...

Vad ni är goa! Nu känns det redan bättre!

Carina sa...

Har aldrig varit i slottsskogen, kanske skulle titta in där när jag åker för att träffa släkten.

Hoppas att det känns lite bättre nu :)

----

Var det många år sedan du använde den? Tror att både förpackningen och innehållet är förändrat sedans ett tag tillbaka.

Hade du den för känslig hy?

Den här svider ingenting på mig...