onsdag 15 september 2010

Mascaror

Jag har länge varit sugen på att testa Cover Girls mascaror. Märket finns ju inte i Sverige, vilket irriterar mig. Jag köpte därför tre stycken för att testa:



-Den lila heter Lash blast fusion och ska ge både volym och längd
-Den orange heter Lash blast volume och ska ge megavolym
-Den rosa heter Lash blast luxe och ska ge megavolym och även vara skimrande
Jag gillar att de har borsten synlig i förpackningen så man kan se hur stor den är. Ledsen för den dåliga bildkvaliteten, jag hade inte tålamod att invänta dagsljus.

Sen köpte jag även en mascara från Revlon som tydligen är en nyhet. Grow Luscious, den ska ge både längd och volym och ska dessutom stärka fransarna.

Hmmmm vilket ska jag börja med tro? Svårt val!

Och så bjuder jag på en bild med lite amerikanskt godis som vi mumsade på när jag var på bio med barnen i lördags. Tootsie roll var godast!

11 kommentarer:

Kerstin sa...

Supersmarta förpackningar! Ska bli kul att höra mer om alla maskarorna =)

Bitte sa...

Det här ser jag framemot. Spännande att höra mer om maskarorna.

Ninni sa...

Japp, men det kommer att ta tid, jag tycker nämligen oftast att en mascara är som bäst när den är sisådär två-tre månader gammal så jag kommer verkligen att ge dem en chans. Tålamod alltså! :-)

Honi sa...

Jättespännande att se vad du tycker :) varit jättesugen på att klicka hem några covergirl grejer från ebay flera gånger.

Ninni sa...

Jag vågar tyvärr inte handla på ebay, men kanske i framtiden...

Carina sa...

Ser fram emot vad du tycker om mascarorna.

Åhhh du har ju mitt favoritgodis där. Köper jämt Twizzers när jag är i USA.

Linda sa...

åh har länge velat testa covergirl, ska bli skoj att höra din åsikt! tyckte jag skrev här i kommentarerna och tackade för provet som kom fram snabbt, men finner inte den nu, så om den försvann vid registrering( ibland gör de ju det) så skriver jag igen, tack! har provat den och gillar men tyvärr försvinner doften på mig fort, det är ju så med en del parfymer. skriv ner din adress så skickar jag något till dig! kram

Maria, Hjärterdam sa...

Tack så mycket =)
Har du haft trevligt på resan då? =)

Ninni sa...

Carina, jag tyckte Twizzlers smakade lite som hallonsnören.

Linda, äsch, det behöver du inte, det var ju bara ett prov. :-)

Maria, det var världens härligaste resa!

Sminkan sa...

Den orangea lash blasten har jag haft men jag gillade inte borsten. Jag vill ha smala borstar som Lash Architect, typ. Men mascaran var bra!

Ninni sa...

Konstigt, Lash Architect är ju en av mina favvisar också. Men jag gillar dem båda. :-)