torsdag 16 september 2010

Ny klocka

I kvarteret brevid Macys (vid Pennsylvania station) ligger en av lågpriskedjan K-Mart's butiker i tre plan. De säljer allt från leksaker, husgeråd, smink, skor och kläder. Det mesta kändes ganska trist, men det var inte dyrt. Det jag mest fastnade för var faktiskt deras stora klockavdelning. De hade massor att välja på! Jag fastnade för denna lilla godbit:

På prislappen stod det $7,99, vilket ju var mycket överkomligt, det är bara drygt 60 kronor. När jag sen tittade på kvittot (köpte en regncape också) så stod det att jag bara fick betala fem dollar, dvs under 40:-. Det var tydligen rea utan att jag hade sett det.

Visst var det ett fynd! Jag tycker den är så söt! Vi får se hur länge den håller...

2 kommentarer:

Caroline/StyleFile sa...

visst är det! och elf har ju alltid bra priser :)

Kerstin sa...

Så söt! Jag kan inte fatta att jag missade K-Mart...