fredag 10 september 2010

Godbit från Crabtree & Evelyn


Crabtree & Evelyn har alltid så söta förpackningar, men denna tar väl ändå priset? Hittade den i deras butik vid Rockefeller center. Den innehåller sex handkrämer från deras olika doftserier så det ska bli jättekul att prova, kanske får jag en ny favoritdoft? I vilket fall som helst så kommer jag att uppskatta dessa söta tuber hela vintern när händerna blir torra och fnasiga.

Uppifrån vänster:
-Rosewater
-Gardener
-Lavender
-Summer Hill
-La Source
-Citron, honey & koriander

Har ni någon favoritdoft i Crabtree & Evelyns sortiment?

5 kommentarer:

Emilia - Powderme sa...

Den var verkligen supersöt! Kul också med 6 mindre tuber så att man kan prova flera olika.

Ninni sa...

Ja, jag älskar sånna där prova-på-kit! Det fanns även ett kit med bara tre lite större tuber i, men detta är ju mycket roligare.

Kerstin sa...

Åååh! Lavendel och Ros är mina favoritdofter. Gardeners Hand Therapy är också en väldans bra handkräm.

Ninni sa...

Åh, har du testat all dem?

Anonym sa...

Jag blir så avundsjuk!! Det kanske jag har sagt förut... Men jag är glad för din skull, du är värd det! /Cookie