lördag 26 maj 2012

2 x Revlon och lite skor...

På nån rea hos Cheapsmells köpte jag på mig två stycken Revlon-lack häromsistens. Här ser ni mörkt lila Plum Night. Mina naglar är så himla korta och då tycker jag det är fint med lite mörkare lack, trots att det inte är så somrigt kanske.
 Tror att jag har något liknande, men det gör inget för jag gillar't ändå.
Det andra lacket heter No shrinking violet och det målade jag tånaglarna med, jag har jättemånga otestade lack så jag får speeda på lite med att använda tånaglarna också... detta var inför en after work på stan och jag kunde inte riktigt bestämma mig för vilka skor jag skulle ha. Lite slarvigt målat, men det är det nog ingen som lägger märke till i vimlet.
 Vilka skor tycker ni är finast? De här beiga köpte jag i Ronda i Spanien förra sommaren.
Kilklackarna är från Deichman och inhandlades också förra sommaren. Jag älskar kilklackar för de är så bekväma och stadiga. Lägg märke till att jag inte har några fula hälsprickor, det kan jag tacka CCS hälkräm för, har använt den hela vintern.
Här ser ni lacken, No shrinking violet har skimmer. Inte ett dugg originellt, men rätt snyggt och så gillar jag Revlons klassiska flaskor.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag gillar både båda lacken och båda skorna :)

Ninni sa...

Tack, det är inte så jätteofta jag har högklackat, men ibland så...