måndag 7 maj 2012

Härlig duschkräm från Jurlique

Jurlique är ett Australiensiskt märke som säger sig vara pionjärer inom biodynamiska skönhetsprodukter. Eftersom jag aldrig hade provat något från märket så var jag lite nyfiken och slog till på den här duschkrämen från märkets citrus-serie. Det har jag verkligen inte ångrat för jösses vad härlig den är! Den doftar lite sådär som bland-citrus-juicer kan göra, lite åt citron-grapefrukthållet med inslag av mandarin - mums! Dessutom känns den vårdande och härlig att duscha med, en riktig favorit.

Jag köpte min flaska på någon utförsäljning, har för mig att det var på Cheapsmells, jag ser att de inte har denna i sortimentet just nu även om de har andra Jurlique-produkter men den finns på Feelunique också för £13,60. Flaskan är rätt så stor, 300 ml, så jag tycker inte den är så dyr alls eftersom produkten är hyfsat dryg också.

Jag är sugen på fler produkter från Jurlique, har ni testat några?

4 kommentarer:

beautylana sa...

Jag har inte testat Jurlique och alltid blir jag tveksam om deras produkter att slå till.

Linda sa...

Har inte testat nåt från dom men denna låter ju intressant :)

Ninni sa...

Ja, denna är underbar!

Anonym sa...

Jurliques produkter är underbara, jag använder dem sen 4 mån. tillbaka i min salong och det är ett märke av hög klass! säljer dem oxå i min webbshop www.vackradu.fi

hälsningar Carina