torsdag 10 maj 2012

Tio tomma

 Vi börjar med lite tuber och en flaska:
-Oliva eco duschkräm, lite trött på doften av denna produktserie nu. Vore bra om Oliva kunde variera sig en smula och låta olika produkter dofta olika.
-Matis Réponse Vitalité, den mest underbara peelingkräm jag nånsin provat, se recension här. Jag kommer absolut att köpa denna igen, men just nu har jag tre andra nästan nya peelingar så det får dröja ett bra tag.
-CCS Heel balm, har räddat mina hälar från att vara som torra ostkanter, se recension här, även denna kommer jag att köpa igen, men just nu har jag flera feta krämer som jag använder istället. Obs, apotek Hjärtat har köp 3 betala för 2 på CCS fotprodukter just nu, bara ett tips inför sandalett-säsongen! Torra hälar ser äckligt ut så sköt om era fötter.
-Yves Rocher Fruit de Noel handtvål, doftar underbart av apelsin och torkar inte hud huden nämnvärt. Yves Rocher gör alltid bra och prisvärda tvålar och duschkrämer.
Sen har vi en bunt mascaror och lite annat (har avverkat små-mascaror på löpande band på sistone):
-Sephora Lash Plumper mascara, följde med något kit jag fick på köpet när jag handlade på Sephora. Ganska torr och kändes billig.
-Estée Lauder Sumptuous, se här.
-Estée Lauder Double Wear, se här. Skulle jag välja mellan de två Lauder-mascarorna så skulle det alltså bli Double Wear. Men annars är favoriterna Sumptuous Extreme och Magnascopic när det kommer till Lauder-mascaror.
-IsaDora Precision, se här. Blir inget köp av den mer pga pandaögon.
-Leighton Denny cuti-lips, helt ljuvlig produkt för läppar och nagelband, se recension här. Köp!
-Yves Rocher 1-minute radiance mask, hårinpackning som var lite som vispad äggula i konsistensen. Kändes bra i håret, men räckte bara till en användning och därför avstår jag från att recensera.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

CCS Heel balm är så himla bra!

Ninni sa...

Ja, den är en riktig favorit!

Linda sa...

Matis peelingen är super bra :)

Ninni sa...

Ja, jag har aldrig provat någon skönare peeling...