tisdag 29 maj 2012

Sommarsmink från Apoliva

Häromdagen skrev jag ju om att det kommer lite nya produkter från Apoliva till sommaren. Nu har jag fått hem lite saker att prova, jag tycker alla tre produkterna ser superfina ut.
Jag fick en duoskugga i Guld/Koppar, ett solpuder i färgen ljus och ett läppglans i färgen Korall. Mitt första intryck var att solpudret är otroligt likt det jag har från Kron, men när jag jämförde de båda så visade det sig att Apoliva-pudret är något ljusare, perfekt nu när jag inte har fått så mycket färg ännu!
Läppglanset tyckte jag först var lite för orange för min hudfärg, men det visade sig att det är jättefint, det ger lite lagom mycket färg och drar mer åt rosa än man kan tro. Det är doftfritt och känns skönt på läpparna. Det här kommer nog att bli en favorit i min handväska under sommaren.

Jag lovar att använda produkterna i lite sminkningar framöver så ni får se mer av dem.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vill gärna se det på!
Läppglansen ser fin ut.

Kerstin sa...

Ser inte alls dumt ut!

Ninni sa...

Det kommer mer om dessa inom några dagar - jag lovar!