torsdag 3 maj 2012

Vinn två produkter från Essence!

Som jag lovade igår så lottar jag nu ut två produkter från Essence. Självklart är de helt nya och oanvända och jag har köpt dem i Tyskland. Den ena produkten är det ljuvliga glitter/flake-lacket Blue Addicted som jag visade igår, jag köpte ju två flaskor för att tävla ut den ena.

Den andra produkten är en svart mascara som heter All eyes on me. Den utlovar extra volym, längd, fin böj på fransarna och bra separation. Jag har inte testat mascaran själv så jag vet inte om den är bra, men det kan väl vara kul att prova?

Vad ska ni göra för att vinna då? Jo:
1. Följ mig på Bloglovin, skriv i kommentaren att ni följer mig.
2. Berätta i kommentarerna om en av era favoritprodukter just nu och varför ni gillar den.

Jag kommer att välja ut den produkt som jag är mest nyfiken på och den som tipsat om den produkten blir givetvis vinnaren i tävlingen. Ett tips är alltså att skriva om en produkt som ni inte tror att jag testat. Tävla senast söndagen den 13 maj. Jag kommer sedan att presentera vinnaren här på bloggen och den personen måste sedan maila mig sin adress inom tre dagar, annars går priset till någon annan.

Är ni med? Nej, jag hör inte: ÄR NI MED????

Lycka till!

15 kommentarer:

beautylana sa...

En favorit är nog Seche Vite - snabbtorkande toplack. Den torkar ett lager på 1 minut -och sen får man ta på sig kläder osv. Ett riktigt överraskning!

Erika sa...

Jag följer dig på Bloglovin'. En ny favorit hos mig är Erboristica Body Scrub. Erboristica är ett märke som bara använder naturliga, vegetabiliska ingredieser, klimatkompenserar och i allmänhet är snälla mot djur och natur. Deras Body Scrub innehåller granulat av aprikoskärnor och är toppen!

Honi sa...

Jag följer såklart på bloglovin, men det har jag gjort länge! Just nu gillar jag en rengöring från Origins som heter Checks & Balances som jag tycker påminner mycket om Clarins Gentle Foaming Cleanser.

Jossan - Heart Skipped A Beat sa...

Nu följer jag dig på Bloglovin!

Min favoritprodukt just nu är MAC Fluidline "Blacktrack". Det är verkligen en jättebra gel-eyeliner. Den sitter bra, är enkel att använda och det är lätt att variera mellan diskret ögonmakeup och mer markerade linjer.

Misschaos sa...

Följer på bloglovin. En av mina favorit produkter är ringbloms salva. Den använder jag överallt, läpparna, dotterns rumpa/torrfläckar, mina nagelband, torra fötter/händer, svårläkta småsår m.m den är naturlig och fet vilket passar utmärkt när man är torr. Finna många märken men min favorit ärden från Hällsjö bigård, den innehåller bivax, olivolja, ringblomsextrakt, aloe vera och E-vitamin.

Viktoria sa...

Följer självklart på bloglovin!

Min favvo just nu är milanis baked blush i rose d'oro. Vacker färg som får mina kinder att se fräsha och våriga ut.

Med vänlig hälsning,
Viktoria, vicky.larsson@gmail.com

Linda sa...

Följer på bloglovin :)
Min favorit produkt just nu är sheer ting Base från Glominerals. Enkel att applicera och ser naturlig ut och ger fin lyster. En super bra foundation :)

Rebecca Olsson sa...

Jag använder inte bloglovin, men är med och tipsar om en produkt ändå. Oriflames Beauty Wonder Lash Intense Mascara - antagligen den bästa mascaran jag någonsin testat. Borsten är liten, och den är lite tjockare på en av sidorna. Det räcker med ett lager för att få intensiva och täta fransar. Ren perfektion!

Kajalpennan sa...

Jag följer sedan länge (att jag sen inte använder Bloglovin är en annan sak....)

Min favoritprodukt just nu är Lush Ro's argan bodyconditioner. Den gör verkligen underverk på min torra hud och känns lite lyxig att kräma sig med

Carina (TotalBeauty) sa...

Jag följer sedan länge din blogg via BlogLovin :)

Har flera favoritprodukter, men en som står ut extra mycket är en hudvårdsserie: Trilogy Sensitive-serien

Älskar den här serien sen rengör huden skonsamt och bra, den är baserad på naturliga produkter, den efterlämnar en härlig känsla på huden, och den fick min röda nyans i ansiktet att gå ner. Den återfuktade huden väldigt bra... gick från torr hy till normal hy när jag använde hela serien ihop :)

Upplevde även att mina ytliga blodkärl på kinderna blev mindre framträdande.

Älskar den här hudvårdsserien väldigt mycket! :)

care69 sa...

Jag är gärna med!
En favorit är:
dr Hauschka rosenvatten

Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/05/13-maj-vinn-tva-produkter-fran-essence.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Jag läser bloggen varje dag och följer dig på bloglovin också. Jag vill tipsa om en fotkräm från Earth Therapeutics. Den funkar kanske inte funkar på de värsta sprickorna men är en perfekt vardagskräm eftersom den går snabbt in och ändå gör fötterna mjuka. Bra med en kräm som inte kladdar. Den doftar fräscht men milt och ska vara "deodorizing". Innehåller bl.a Tea tree oil, aloe Vera, kamomill och lavendel. Tea tree oil fort repair Balm är namnet. Hälsningar Cookie

Minerva sa...

Måste tipsa om Yves Rochers ögonskuggor,i julas köpte jag paletten Smoky gold squad med en guldbeige och tre olika mörkblå och nyligen fyllde jag på shoppingkorgen för att komma upp i fraktfritt med 61 Vert canard, skuggorna är otroligt bra, mycket välpigmenterade och sitter bra.Budgetpris dessutom!

Lotta sa...

Jag följer dig, men bloglovin är jag inte så insatt i , tyvärr.

Vill tipsa om något jag inte trodde jag skulle tipsa om, nämligen en BUS för ansiktet som inte luktar! Min näsa känner inget i alla fall. L300 Sun Glow Face Creme. Köpte 2 produkter från L300, och så fick man denna på köpet. (Medstop)
Färgen ser naturlig och fin ut, dock känner jag mig torr som fnöske i nyllet när jag vaknar på morgonen.
En given favorit för mig i sommar!

Cilia sa...

Jag följer dig självklart på bloglovin! En av mina favoriter just nu är opi by sephoras nail colour drying drops. Lacket torkar otroligt fort och jag slipper sitta och vänta på det. Tappade mig alltid tidigare med att tro att dom var torra och vips så hade man kladdat ut det. En annan budgetgrej är calcium gel från viva la diva. Naglarna får en fin fräsch look samtidigt som man tillför vitamin b5.