söndag 27 maj 2012

Mina solisar

Jag är totalt beroende av solglasögon på sommaren. Jag får ont i huvudet om jag inte använder dem i solljuset och dessutom får man fula rynkor av att kisa. Titta vilka fina solisar jag köpte i L.A. De kommer från Marc Jacobs och jag köpte dem till bra pris på Neimann Marcus outletbutik på en av de stora outlet-köpcentrumen. Det följde även med ett jättefint lyxigt fodral.
Gillar sidorna på dem med sina läpptryck i lila. Jag har inte sett någon som haft likadana och det gillar jag! Örhängena är också nya, de kommer från Kicks och är i borstat stål. Läppstiftet är såklart mitt favvostift från Estée Lauder, jag använder det hela tiden just nu!

6 kommentarer:

Minerva sa...

Du passar verkligen bra i brillorna!

Ninni sa...

Tack! :-)

Kerstin sa...

Jättefina! Du passar verkligen i solbrillor! Jag är glasögonorm och hänvisad till sådana jättefula påknäppssolisar :(

Ninni sa...

Kerstin, när jag skaffade linser i 15-årsåldern så svor jag att aldrig ha glasögon mer (jo, på kvällarna och hemma är det ok för mig), jag har aldrig gillat att ha glasögon nämligen. Det första jag gjorde var att köpa mig ett par solisar... det var 27 år sen nu. Herregud vad tiden går.

Lotta sa...

Jättefina! Du är superfin i dom!
Det andra är också fint, örhänge och läppstift. Huden lade jag också märke till, jämn och fin!

Ninni sa...

Vad gullig du är Lotta! :-) Tack!