onsdag 2 maj 2012

Essence - Blue Addicted

Dags att testa Essence-lacket Blue Addicted! Det här lacket är det flera bloggare som skrivit om och det har nästan blivit lite hajpat (eller hypat?).
Vackert som en stjärnhimmel är det. Här har jag grundat med det mörkblå skimmerlacket Russian Navy från OPI. Anledningen är att jag bara vill måla ett lager med glitterlack eftersom de är så bökiga att få bort.
Visst är det fint! Det innehåller många glitterpartiklar, vilket gör att jag tyckte det räckte med ett lager förutsatt jag har en mörkblå grund.
Och vet ni vad? Jag köpte två stycken sånna här! Därför tänker jag lotta ut det ena imorgon ihop med en annan produkt från Essence. Vilken produkt det är får ni se imorgon. Jag tror det är många som är nyfikna på märket och det går ju inte att få tag på här i Sverige. Hoppas ni är med i min tävling - håll alltså utkik imorgon!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Oohh, spännande! Gillar tävlingar!
Så jag kikar in i morgon!

Ninni sa...

Ja, det tycker jag!

Kerstin sa...

Det är så himla fint! Jättekul med tävling också!

Ninni sa...

Japp! :-)