måndag 21 maj 2012

Oriflame - Milk & Honey kroppsvård

Just nu använder jag de här produkterna från det svenska märket Oriflame. De kommer från serien Milk & Honey. Tuben innehåller en sockerskrubb och den är helt underbar, guldfärgad, tjockflytande och skrubbar precis lagom mycket. Doften är jättegod inte alls någon kvalmig honungsdoft utan bara fräsch. Jag har tidigare även haft en handkräm från samma serie, den kan ni läsa om här.
Burken rymmer en kroppskräm som även är avsedd att använda till händerna. Den är medelfyllig, inte så fet som The Body Shops bodybutters utan något lättare. Den gillar jag också!

Om ni vill köpa dessa så hittar ni dem här, sockerskrubben (200 ml) kostar just nu 99:-/tub och kroppskrämen (250 ml) bara 89:- vilket jag tycker är billigt för så fina produkter.

Jag fick mina produkter med en prenumeration på Amelia, just den tidningen brukar ofta ha fina prenumerationserbjudanden, kolla här så får ni se vad de har just nu. Jag har redan en prenumeration i nuläget, men det är nästan så att jag tecknar på min sambo på en egen prenumeration bara för att premierna är så fina. Jag dubbelprenumererar även på Damernas Värld (en i sambons namn) just nu för det var så fina premier.... jo jag vet att jag är fräck! Jag slänger dock inte den extra tidningen utan den får min gulliga granne i sitt brevinkast varje gång den kommer.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Jag har också haft dem! Fast skrubben har jag lite kvar på. Luktar gudomligt gott! Kommer nog köpa igen.

Ninni sa...

Ja, visst är de bra! :-)

beautylana sa...

Jag testade många Oriflame produkter och dycker deras kropplotion i stora burkar är jätte bra! Och ja prenumererar också för premier!