onsdag 16 maj 2012

Fräscha nyheter från Apoliva

Det har ramlat in lite pressmeddelanden från apoteksmärket Apoliva i min mail de senaste dagarna. Det märks att sommaren börjar närma sig. På bilden ovan ser ni tre stycken sololjor med olika spf, de finns i 6, 15 eller 30 och kostar mellan 125:- och 165:-/st och innehåller vardera 150 ml. Doften är somrig - kokos. De måste jag nosa vidare på för det gillar jag!

I serien lanseras även en Aftersun med skimmereffekt, denna lovar svalka och återfuktning. Produkten innehåller bl a sheasmör och det gillar jag ju! Även denna har doft av kokos. Priset är 99:- för 150 ml.

Apoliva kommer även med lite sommarsmink.

  • Bronzepuder kommer i tre olika nyanser och kostar 139:-/st
  • Duoskuggor 109:-/st
  • Läppglans 89:-/st
Speciellt nyfiken är jag på det rosa läppglanset och på bronzepudren, de senare tycker jag håller ett mycket bra pris.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Jag blir nyfiken på sminket, speciellt ögonskuggan. Bronzer har jag aldrig använt, men skulle nästan kunna tänka mig att prova! Priset är ju bra.
Sololjan är jag också intresserad av, den med spf 30 i så fall!
Får fingra lite på grejerna nästa gång jag är på Apoteket!

Kerstin sa...

Jag är väldigt nyfiken på oljorna och duosolpudret!

Ninni sa...

Jag tycker att alla grejorna ser jätteintressanta ut, bra att man lätt hittar dem på närmsta apotek!