tisdag 22 maj 2012

L'Erbolario

Häromkvällen tog jag och ena sonen en promenad genom Haga. På Haga Nygata ligger en supermysig liten butik som heter Melissa. Sonen fastnade för en strut med karameller som låg på ett bord utanför butiken och jag bjöd honom på en sådan. Eftersom butiken är så gullig så hängde jag med in och tittade mig lite omkring. Bl a säljer de det franska märket Durance och det italienska märket L'Erbolario. Jag har aldrig testat något av dessa märken konstigt nog. De har otroligt fina lite gammaldags förpackningar så de borde lockat mig. Jag började prata med den gulliga tjejen som jobbade i butiken den dagen (kanske är det hon som äger butiken?). Hon gav mig ett helt gäng prover. Det ska bli superkul att testa!

Jag fick följande prover (samma ordning som från vänster på bilden ovan):
  • Kroppskräm med sandelträ
  • Kroppskräm med vanilj och ingefära
  • Duschtvål/badskum Orangerie
  • Eau de parfum vanilj
  • Sport och duschschampo myrten och salvia
  • Kroppskräm ros
  • Duschtvål/badskum vanilj
Tänk om man kunde hitta någon härlig favorit här! Har ni testat L'Erbolarios produkter?

5 kommentarer:

The Cat sa...

Inte testat men läser gärna recensioner på dem, speciellt vaniljparfymen och duschtvålen/badskummet =)

Kerstin sa...

Jag har inte testat, men det är ju alltid mysigt med prover :)

Linda sa...

Har inte testat de. Däremot en del saker från Durance :) deras doftljus är underbara :) de har även en jätte god herr parfym :) inte den gröna dock :p men den orange/beiga aktiga :)

Honi sa...

Läser gärna en recension på vaniljparfymen :)

Ninni sa...

Jag lovar att skriva vad jag tyckte sen, kanske blir lite svårt med regelrätta recensioner, men intryck lovar jag att skriva!
Linda, jag vill gärna prova lite grejor fr Durance också, de står på min lista! :-)