måndag 14 maj 2012

Vinnare i Essencetävlingen!

Oj, vad det var svårt att välja ut en vinnare i Essencetävlingen. Det var så svårt att jag faktiskt fick välja ut en som vann lacket och mascaran och så har jag även valt ut en tröstprisvinnare som får ett litet hemligt pris:

Mascaran och lacket går till Lotta som tipsat om L300 Sun Glow Face Cream. Motiveringen är att hon uppmärksammat att jag letar efter en brun-utan-sol som inte luktar illa. Så den krämen måste jag bara testa - att L300 dessutom är ett budgetmärke som är lätt att få tag i är ju en extra bonus. Maila mig din adress så kommer grejorna med posten inom några dagar.

Sen har vi tröstpriset. Det går till Cookie, hon tipsar om en fotkräm från ett märke som jag aldrig testat: Earth Therapeutics, Tea Tree oil foot repair. Jag har ju fått torra fötter på sistone så alla tips om fotkrämer är välkomna. Dock har jag ingen aning om var jag kan finna den krämen - så villkoret för tröstpriset är att du mailar mig var du köper den! :-)

Min mailadress är ninni_70@hotmail.com.

Grattis båda två!

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack så mycket! Vilken trevlig överraskning!
Så glad jag blir, ska bli kul att testa!

Har mailat dig min adress.