fredag 4 maj 2012

Love & Beauty - Aqua

Love & Beauty är den amerikanska budgetklädkedjan Forever 21's sminklinje. På Forever 21 kan man verkligen handla billiga kläder, fast kvaliteten är verkligen skiftande. Jag köpte inga kläder på Forever 21 när jag var i LA, men väl ett nagellack. Den här färgen heter Aqua. Jag är inte sådär särdeles nöjd faktiskt. Det är ganska segt att lacka med och torkar rätt så långsamt även med Seche Vite ovanpå. Jag tycker färgen känns lite sådär småflicks-aktig. Vet inte riktigt varför jag köpte lacket, men jag gav inte mer än kanske 2-3 dollar så det gör inget.
Det silvriga skimret är dock rätt så fint och jag kanske kan tänka mig att ha det på tånaglarna någon gång under sommaren.

7 kommentarer:

Lotta sa...

Jag tycker det är fint! Blir fint på bruna sommarhänder (fast jag tycker det är fint redan nu) så var inte missnöjd!

Ninni sa...

Ok då! Hihi!

Minerva sa...

Det var ju jättefint! Och det där med småflicksaktig, man kan ju alltid leka, hur gammal man än är:)!

Ninni sa...

Ok, ni har rätt, jag ger mig!

beautylana sa...

Man kan k;pa ocks[ Forever21 p[ n'tet. Jag tror de har gratis frakt f;r best'llningar ;ver 75euro

Ninni sa...

Blir många nagellack det...

Kerstin sa...

Jag tror att det kommer att vara perfekt på solbruna tår!