måndag 22 april 2013

Bath & Bodyworks Sweet pea body cream

När jag testade den här på handen häromveckan så blev jag inte så förtjust. Men nu har jag börjat använda den på allvar och jösses vad den doftar gott! Jag har haft någon annan hudkräm/duschkräm eller något annat som doftat såhär, men kan inte komma på vad det var. Det är en lite söt, men ändå fräsch doft. Mums! Konsistensen är fyllig och den återfuktar jättebra, den funkar fint som en lättare handkräm också. Dessutom är ju tuben söt som socker.

Synd att Bath & Bodyworks är så svårt att få tag på, jag köpte min tub i LA för länge sen. Det är inte möjligen så att någon av er vet någon webshop som säljer märket och som har vettig fraktkostnad?

1 kommentar:

beautylana sa...

Det finns en del på Tradera för ganska dyra peng och sedan också massa på ebay. Jag spanar efter Bath&Body Works på senaste tiden.