onsdag 10 april 2013

Nyheter från Clinique

Clinique var nog först på plan med de populära kritorna. Deras variant heter Chubby Sticks och som ni sett så har de flesta märken "härmats" med en egen variant av dessa. Nu har Clinique kommit med en uppföljare med mer intensiv färg. De heter Chubby Sticks Intense och de finns redan i svenska butiker, jag är lite sen med detta, men jag tycker ändå att de ser så fina ut att jag ville visa. 210:-/st kostar dessa och de finns hos Åhléns, Kicks, NK mm.
Clinique lanserar även en ny variant av sin populära mascara High Impact, denna gången är det en vattenfast variant som kommer. Perfekt till sommarens strandliv. Mascara är nog det enda smink jag vill ha på mig på stranden och High Impact-mascarorna tillhör några av mina favoriter så detta är en bra nyhet! Mascaran kostar 225:- i svenska butiker och den kommer i en svart/brun nyans. Jag kanske hellre hade velat se en svart och en brun, men det kanske kommer?

1 kommentar:

Ninni sa...

Ja, de har lyckats bra där.