tisdag 23 april 2013

L'Occitane öppnar snart på Frölundatorg

Häromdagen damp den här fina lådan ned hemma hos mig. Den innehöll en inbjudan till invigningen av L'Occitanes nya butik på Frölundatorg här i Göteborg i början av maj. Såklart tackade jag ja till inbjudan och lovar er att visa bilder sen. L'Occitane är märket som har världens bästa handkräm, det ni! Har testat massor av handkrämer, och många av dem är bra, men deras handkräm med sheasmör (originalet) är och förblir min favorit.
Lådan innehöll, förutom inbjudan, ett axplock av L'Occitanes produkter, bl a en liten tub av den berömda handkrämen som ni ser. Schampoo, balsam, duscholja och ansiktskräm fick jag också, underbart! Ni vet väl att L'Occitane uttalas Loxitann?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir så avundsjuk! :-) kram Carin

Ninni sa...

Kram på dig!

Anonym sa...

Men vad roligt! Bor ett stenkast därifrån bara :)

Ninni sa...

Vad bra! Hoppas även på Sephora snart, skulle gissa att Frölundatorg är ett bra läge för dem om de startar i Göteborg.