tisdag 16 april 2013

Concealer i läpp-kritform

Precis som BB-krämerna får efterföljare i CC-krämerna så verkar det nu komma efterföljare till läppkritorna, ni vet "chubby-sticksen". Den här annonsen finns i senaste numret av tidningen Allure. Har ingen aning om ifall produkten kommer till Sverige, men L'Oreal har vi ju här så det är inte omöjligt. Den kommer i sex stycken nyanser. Jag tittade in på Makeupalley och den har fått 3,9 i betyg hittills (av fem möjliga), det var 34 personer som recenserat den. Jag blir riktigt nyfiken faktiskt för jag älskar concealers.

4 kommentarer:

Tina (Beleza) sa...

De där såg verkligen hemskt trevliga ut. Hoppas vi får hit dem snart.

Ninni sa...

Ja, jag blev också sugen!

Kerstin sa...

Spännande! Jag hade sådana pennor från TBS när jag var yngre har jag för mig.

Ninni sa...

Jaha, de missade nog jag.