onsdag 17 mars 2010

Chocolate brown



Dagens är ingen särskilt spännande historia. Först lade jag MAC's painpot Bare study som grund över hela ögonlocket. Närmast ögat lade jag sen Wet'n Wilds bruna skugga Chocolate brown. Den skuggan har jag nog bara använt en gång tidigare, tycker den är lite tråkig... nåväl. Ovanför den bruna skuggan lade jag den rosa skuggan ur min gamla hederliga kvartett från Isa Dora som heter Snow Flakes. Den är välanvänd som ni ser. Lite 24/7 penna från Urban Decay i färgen Bourbon och lite svart mascara fick avsluta det hela. Äh, denna kunde jag lika bra ha struntat i att lägga upp, men nu har jag ändå gjort det.

4 kommentarer:

Sminkan sa...

Brunt är så snyggt!

Ninni sa...

Fast idag var det lite trist. Men du är så gullig som tittar och kommenterar! Jag blir så himla glad!

Kerstin sa...

Jättefint! Jag tycker inte alls att det är trist att se lite mer "vanliga" sminkningar, det är ju trots allt de som man trivs så bra i att man gör dem ofta =)

Ninni sa...

Ja, du har rätt Kerstin! Så är det faktiskt.