söndag 7 mars 2010

Dagens med Bourjois och Bobbi Brown




Jag gillar bronsiga skuggor som drar åt det kallare hållet. Därför föll jag för Bourjois-skuggan Brun nylon som kom ut förra sommaren från deras serie Ombre stretch. Här har jag matchat den med Bobbi Browns gel-liner Chocolate shimmer ink. Båda produkterna har jag köpt på det underbara varuhuset El Corte Ingles i Puerto Banus i Spanien dit vi åker varje sommar. Där har de flera märken som inte finns här i Sverige och jag älskar att gå runt och titta där. De har förutom ovan märken, bl a Benefit, Nars, Make up forever och en egen hörna från Sephora. Just det, under ögat idag ligger Urban Decay-pennan 24/7 i färgen Bourbon.

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Fint! Du passar väldigt bra även i dessa kallare nyanserna!

Ninni sa...

Du är så gullig - tack! :-)

marybeth sa...

Ljust och fint! Jag tycker det är bra att du fotar produkterna du använder också.. :)

Ninni sa...

Ja, jag snodde den idén från Kerstin, önskar att alla visade grejorna när de visar sina sminkningar, det blir mycket roligare tycker jag.

Tintomara sa...

Väldigt fint! Vart köper du Bourjois?

Ninni sa...

Kolla i texten så ser du! :-)

Santacarolina sa...

Jag var också på det varuhuset fast i Barcelona. Helt underbart att få klämma på Benefit på riktigt! Hihi...

Ninni sa...

Ja, visst är det kul att få se grejorna i verkligheten!