onsdag 3 mars 2010

Gårdagens blålila




Stressig dag igår med föräldraföreningsmöte på kvällen så blev inget bloggande då. Här är iaf gårdagens. Jag matchade järnet! :-) Naglarna var målade med H&M's Mad about you som jag fått av underbart gulliga Moonstruck. Bilden gör verkligen inte nagellacket rättvisa. Exakt samma färg som min tröja. Grunden på ögonen var MAC's paintpot Bare Study. Sen målade jag runt hela ögat med Tigi-pennan Big Fat Fun i färgen Lilac smudgie, den är härligt krämig. Toppade sen med MUS-skuggan Charity som bara är så underbar.

3 kommentarer:

Sminkan sa...

otroligt fint till dina ögon! Sen är ju jag ett stort fan av blått och blålila så jag är lite partisk, men som sagt, tycker det var skitsnyggt på dig!

Kerstin sa...

Fint! Du klär otroligt bra i lila!

Ninni sa...

Tack, lite roligt för jag ser ju betydligt piggare ut här än i mejken ovanför... hihi.