onsdag 31 mars 2010

En ceriserosa



Dagens är en enkel variant som jag trivs rätt bra i. På en grund av UDPP lade jag Barry M's Winter berry (lös skugga) närmast ögat och tonade sedan upp mot brynet med den cremevita från IsaDora-kvartetten (skuggan längst upp till höger). Under ögat ligger en svart kajalpenna från Maybelline och mascaran är Cliniques High impact.
IsaDora-skuggan är ganska dammig, vilket framgår av produktbilden, men jag gillar den för den har flera färger av highlighters och väl på ögonlocket så sitter de bra.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Superfint! Paletten ser också fin ut, olika highlighternyanser är ju väldans bra!

Ninni sa...

Ja, den är jättebra, tyvärr har jag inte sett den i sortimentet på sistone. Hade en liknande från Dior som inte var hälften så bra så det bytte jag bort.

Sminkan sa...

Ser jättefint ut! Barry M är himla bra!

Ninni sa...

Tack! Ja, jag kanske borde skaffa några till...