söndag 14 mars 2010

Lördagens experiment



Igår gjorde jag en väldigt basic mejk. Det var bara Bobbi Browns cremeskugga Sand Dollar på hela locket som grund och MUS-skuggan Xocoatl närmast ögat. Hade lite brådis för sonen ville ner på stan och köpa en dinosaurie som han hade spanat på länge. När jag kom hem så fick jag lust att experimentera lite så jag drog på lite Lucky Charmed från Fyrinnae. Det är en lös skugga i en mörk guldig färg som tyvärr drar mot grönt. Jag säger tyvärr eftersom jag inte tycker jag klär något vidare i den. Men jag beslutade mig för att ge den en chans. Näe, den är inte för mig. Den ser jätteläcker ut i burken, men inte på mina ögonlock.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Är det den som syns på på bilden? I så fall tycker jag att den funkar jättebra på dig!

Ninni sa...

Näe, jag trivs ändå inte i den, det är det gul-grön-aktiga jag inte gillar.