söndag 14 mars 2010

Mascarabyte


Jag har hållit fast vid min mascara lite för länge nu, men det beror på att den är så jädra bra. Jag talar om Oriflames Wonder lash. Men nu var det dags att byta. Jag hade Benefits Badgal i lager så den fick det bli. Jag har haft den mascaran förut och gillade den skarpt. Den gav mycket volym och längd och borsten är rejält stor. Nu när jag använde det nya exemplaret så slog det mig hur torr den var. Undrar om jag fått ett måndagsexemplar? Får se hur den kommer att funka framöver eller om jag får byta mascara snart igen.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Jag har också Badgal och min är väldigt torr. Fransarna blir hur snyggt separerade som helst och de ser jättefina ut men tyvärr så håller de inte 'böjen' hela dagen. Åtminstone inte på mig. Synd för resultatet jag får direkt är så som jag vill att en maskara ska ge.

Ninni sa...

Jag ger den en chans några veckor så får vi se. Annars finns det en hel massa mascaror som jag kan tänka mig att testa, det kommer ju nya sorter hela tiden. :-)