fredag 5 mars 2010

Det där med BUS i ansiktet


När jag får panik för att jag är så himla blek så tar jag ibland till trixet med en brun-utan-solservett. Tycker det är lättast att få till ett jämnt resultat med sånna. De flesta jag använt har varit ungefär likvärdiga. Men denna från Estee Lauder luktade tamejtusan riktigt illa. De jag nog gillat mest är faktiskt från Yves Rocher, de luktar också BUS, men inte lika mycket som denna. Varför kan ingen komma på cremer eller servetter som inte luktar? Det är tydligen något ämne som reagerar med huden som måste finnas i dessa som gör att det luktar härsket smör. Några bra före- och efterbilder fick jag inte till, tyvärr.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag har aldrig testat såna servetter, måste nog göra de :)

Ninni sa...

Ja, fast jag tycker du ska undvika denna sorten, lukten var hemskare än hemsk.