onsdag 10 mars 2010

Lila-turkos



Igår blev det inget bloggande, ibland orkar man inte och då ska man inte. Men jag både sminkade mig och fotade så idag får ni två stycken. Jag fick syn på turkosblå Dreamland från Makeupcosmetics och den lockade mig så mycket för den är så fin med sitt guldiga skimmer. Men jag skulle ju ha en lila kofta på mig så det fick bli en lila blandning, jag lade till Amy från samma märke och suddade ihop dem med Charity från MUS. Blev rätt ok om jag får säga det själv.

8 kommentarer:

Josephine sa...

Rätt okej? Det är ju jättesnyggt! Härligt färgval och snyggt suddat! =)

Ninni sa...

Tack, vad gulligt av dig! :-)

Kerstin sa...

Ja, det blev jättesnyggt! En av mina favoritfärgkombos!

Ninni sa...

Vad kul! :-)

Bitte sa...

Ja, det här var verkligen supersnyggt. Underbart med lila och turkost.

Ninni sa...

Vad roligt att du gillar det!

Emma P sa...

Det blev jättefint tycker jag!

Ninni sa...

Åh, ni är så gulliga!