onsdag 24 mars 2010

Duschcreme från H&M


Denna hittade jag på 50% rea hos H&M. Slängde ner den korgen lite på måfå, tror jag gav 15:- för den. Men ähhh.... den luktar faktiskt lite tantparfym. Inte så gott med andra ord. Konsistensen är det inget fel på, den är ganska krämig och rätt skön. Men doften är och förblir ingen favorit. Jag har ett trix numera. Jag har ju två nioåriga söner. De är inte så sparsamma med duschtvål och kan lätt kräma på en halv förpackning på en dusch, så alla produkter som jag inte gillar något vidare åker ner till deras höjd i duschen. Så kan jag börja använda en ny godare duschtvål och inget går till spillo! Smart va? Har aldrig hört dem klaga! Så nu luktar sönerna tant! Fniss!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag är faktiskt lite skeptisk till produkter liknande denna, just för att de brukar lukta lite skumt. Men för 15 kr är det ju lätt hänt att det blir ett försök =)

Ninni sa...

Fast det är kul att shoppa och man kan ju inte shoppa dyrt jämt!

Anonym sa...

Jag var själv nära att köpa just den här, kostade ju bara en euro. Nu är jag glad att jag inte föll för den frestelsen. Har inga duschglada barn. :)