måndag 8 mars 2010

Ljus, mörkare mörkast i lila




Idag blev jag sådär lila-sugen som jag ofta är. Så på en bas av Too Faced Shadow Insurance blev det:
-July från Makeupcosmetics (den vita-lila-rosa-skimrande)
-Amy från samma märke som ovan, den ljusare av de lila
-Entremauve från MAC, den mörka som jag lade som en eyeliner närmast de övre fransarna med en smal fuktad pensel.
Under ögat kladdade jag dit MUS-pennan Violet storm. Skimret försvann totalt på bilderna, det är synd för det var faktiskt snyggare i verkligheten om jag får säga det själv... och det får jag för det är min blogg och det är Internationella kvinnodagen och då får man göra lite som man vill! Haha!

6 kommentarer:

Emma P sa...

Det här var toppensnyggt Ninni! Himla fin ögonbild den i profil dessutom. Har aldrig testat att ha Amy och Entremauve ihop men det borde jag verkligen göra för det här blev väldigt snyggt.

Ninni sa...

Tack! Vad gulligt! De är rätt fina ihop. :-)

Bitte sa...

Vilka underbara färger till dina ögon. Du ser väldigt pigg och fräsch ut (slitet uttryck men här passar det verkligen.) Supersnyggt!

Kerstin sa...

Åh så fint! Skimmer eller ej, bilderna blev ovanligt bra!

Ninni sa...

Hihi, vad glad jag blir!

Sminkan sa...

Wow! otroligt fint!