torsdag 4 mars 2010

Dagens superenkla



Om ni vill ha en eyeliner som verkligen sitter där den ska så kan jag tipsa om MAD minerals gel-liners. Jag har dem i färgerna Magnetism (svart med en smula guldglitter) och i Peacock (teal). Magnetism är jag inne på min andra burk av och det är inte ofta jag köper samma produkt två gånger minsann. Har man bara en tunn och bra pensel så går de lätt att måla dit. Jag märker nu, när jag närmar mig 40 att ögonlocken är en liten aning skrynkliga så det blir svårare och svårare att få en jämn linje, men det är ju inte inte produkternas fel. Idag har jag bara, förutom ögonbrynsprodukt och mascara, använt Peacock ihop med den ljusa delen av H&M-skuggan Hot sant. Snacka om snabbsminkning!

6 kommentarer:

Sminkan sa...

Snabbt och snyggt! Peacock är verkligen underbar!

Ninni sa...

Ja, den färgen kan man ju inte annat än älska!

Tina (Beleza) sa...

Eyelinern är fantastiskt snygg och vilka härligt glada ögon du bjuder på. :)

Ninni sa...

Hihi, vad du är söt! Tack!

Kerstin sa...

Åh så fint! Jag vill också ha ne liten Peacock!

Ninni sa...

Ja, köp den, den är toppen!